PMPG inwestuje w nowy tytuł luksusowy dla mężczyzn
Platforma Mediowa Point Group SA i agencja wydawniczo-marketingowa Smart Marketing Solutions utworzyły spółkę Next Media, która będzie odpowiadać za wydawanie przygotowywanego przez Smart Marketing Solutions kwartalnika luksusowego dla mężczyzn "MaleMEN".
- "MaleMEN" znakomicie uzupełni portfolio Platformy Mediowej Point Group, która do swoich czasopism związanych z popkulturą i kulturą czasu wolnego stopniowo włącza też rynek premium - rynek luksusowych czasopism z najwyższej półki kierowanych do bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do najbardziej interesujących grup docelowych i czerpanie korzyści z efektu synergii - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG SA.
Pierwszy numer magazynu "MaleMEN" trafi na rynek na 2 października br. Redaktorem naczelnym pisma jest Olivier Janiak, redaktor prowadzącą Joanna Rachoń, funkcję fashion editora pełni Robert Serek, a dyrektorem artystycznym został Louis Flannigan. Wśród współpracowników tytułu są m.in. Michał Witkowski, Janusz Gajos, Andrzej Mleczko, Dorota Szelągowska, a autorami fotografii do kwartalnika będą m.in. Robert Wolański i Marcin Tyszka.
- Magazyn w dużym stopniu będzie traktował o modzie i stylu, ale chcemy o tym opowiedzieć przez pryzmat ludzi - mówi Andrzej Miękus, prezes Smart Marketing Solutions, który objął jednocześnie funkcję prezesa Next Media. W piśmie znajdą się zatem m.in. wywiady i portrety ciekawych osobowości, ale nie zabraknie w nim także sesji modowych.
"MaleMEN" ma wypełnić lukę wynikająca z braku na polskim rynku magazynów typu premium kierowanych do mężczyzn, jak wydawane na świecie "GQ" czy "Arena". Grupą docelową kwartalnika są mężczyźni powyżej 30 roku życia, mieszkający w dużych miastach, o wysokich dochodach i wysokim poziomie wydatków.
Nakład "MaleMEN" ma wynosić ok. 70 tys. egz., z czego 50 tys. wysyłanych będzie bezpośrednio do uczestników wybranych programów lojalnościowych partnerów wydawcy. Wśród partnerów strategicznych magazynu są m.in. Vistula&Wólczanka S.A., Deutsche Bank oraz Bentley. Ok. 10 tys. egz. trafi do ściśle wyselekcjonowanych miejsc (sklepy sieciowe partnerów, luksusowe hotele, restauracje, ośrodki SPA), a jedynie kilka tysięcy będzie dostępnych w otwartej sprzedaży.
Pierwszy numer pisma zostanie wydany w formacie 230 x 295 mm i będzie liczył 140 stron. Zostanie wydrukowany na trzech różnych gatunkach papieru. Cena magazynu ma wynosić 29 zł. Kolejne numery mają się ukazać w grudniu br. oraz w marcu i czerwcu 2009 r.
Najmniejszym formatem reklamowym w "MaleMEN" jest full page, który według cennika kosztuje ma 45 tys. zł.
Wprowadzeniu tytuły na rynek towarzyszyć będą działania promocyjne, ale wydawca nie ujawnia na razie jej szczegółów.
Dołącz do dyskusji: PMPG inwestuje w nowy tytuł luksusowy dla mężczyzn