Plushak w toalecie reklamuje 50 GB internetu w Plush na Kartę (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa oferty Plush na Kartę (świadczonej przez Polkomtel) z udziałem Plushaka, bohatera symbolizującego tę markę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe.
Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak tak długo siedzi w kabinie w toalecie, że tworzy się przed nią bardzo długa kolejka. Powodem okazuje się to, że bohater może korzystać z dużego pakietu internetowego w Plush na Kartę.
Reklama podkreśla, że w tej ofercie po doładowaniu można otrzymać nawet 50 GB pakietu internetowego, przy czym korzystanie z Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsApp nie jest doliczane do transferu.
W poprzedniej kampanii z udziałem Plushaka (będącego w kinie razem z mafiosami) promowana była oferta Plush Abo, a wcześniejszy spot rozgrywał się w sezonie.
Działania reklamujące Plush obejmują głównie telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Plushak w toalecie reklamuje 50 GB internetu w Plush na Kartę (wideo)