Szymon Majewski z rebusem o kotku reklamuje darmowe 10 GB w Plusie (wideo)
Ruszyła kolejna kampania sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Cyfrowego Polsatu) oparta na spocie, który Szymon Majewski nagrał w domu. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor, Ztudioiburza i Vizeum.
W spocie Szymon Majewski rysuje koło, które szybko przerabia na kotka. Chodzi o przedstawienie nowej promocji Plusa, w której każdy użytkownik będzie miał darmowe 10 GB pakietu internetowego.
Taki pakiet mogą aktywować do końca kwietnia wszyscy klienci Plusa (ofert na kartę, MIX i abonamentowych), a także wszyscy użytkownicy Plusha (w wariancie na kartę i abonamencie). Żeby to zrobić, w ofertach Plus Abonament, Plus Internet, Plush ABO i Plush Internet, wystarczy wysłać bezpłatny SMS na numer 80123 o treści „10GB”. Natomiast, aby aktywować bezpłatny pakiet w ofertach Plus na kartę, Plus MIX i Plush na kartę, wystarczy wpisać krótki kod *136*11*010# i nacisnąć przycisk „zadzwoń”.
W przypadku ofert na kartę pakiet będzie ważny 30 dni, a dla ofert abonamentowych do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.
Ponadto wszyscy klienci Plusa i Plusha korzystający z internetu mogą też włączyć dodatkowy pakietu 20 GB za 10 zł (w przypadku ofert na kartę jest ważny przez 30 dni, a dla ofert abonamentowych do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego). Taki pakiet można aktywować wielokrotnie.
To kolejna reklama Plus z Szymonem Majewski w czasie epidemii nagrana w domu. W poprzedniej showman promował ofertę abonamentową, rysując rebus z wtyczką. Ponadto Plus zachęcał do pozostania w domu w spocie oferty na kartę.
Nowa kampania obejmuje telewizję i internet. Kreacją zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa, spot nakręcił i wyreżyserował Bartek Prokopowicz, za realizację odpowiadał dom produkcyjny TFP, za postoprodukcję - Televisor i Ztudioiburza, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Na koniec roku w segmencie abonamentowym miała sprzedanych 7,89 mln jednostkowych usług telefonii komórkowej (7,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,79 mln internetu (po spadku o 1,1 proc. rok do roku), a w segmencie prepaidowym - 2,41 mln usług telefonii (0,3 proc. mniej niż rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski z rebusem o kotku reklamuje darmowe 10 GB w Plusie (wideo)