Plażowo-śnieżna kampania reklamuje Warkę Radler (wideo)
W telewizji i internecie startuje letnia kampania reklamowa piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Just, Film Produkcja, Men at Work, Hypercrew, MediaVest i Roots PR.
Nowy spot Warki Radler pokazuje, że piwo to zapewnia naturalne orzeźwienia ze smakiem cytryny, dzięki czemu inspiruje do przełamywania wakacyjnej nudy. Reklama (w wersji 30- i 15-sekundowej) od 19 maja jest emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz internetowych serwisach VoD. Kreacją spotu zajęła się agencja Just, a produkcją dom produkcyjny Film Produkcja.
Kampania obejmuje też konkurs „Przedłuż majówkę” prowadzony na facebookowym fanpage’u Warki Radler. W zabawie można wygrać m.in. zestawy grillowe. Za przygotowanie i obsługę konkursu odpowiada agencja Hypercrew.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Plażowo-śnieżna kampania reklamuje Warkę Radler (wideo)