Play z Agencją Hardwork Communications
Hardwork Communications zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki Play, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie nadchodzi4.com.
Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania usług Play.
Nowy operator po wejściu na rynek będzie sprzedawał swoje usługi w sieci sklepów Germanos. Na razie z usług PLAY skorzysta 20 tysięcy testujących wyłonionych w programie rekrutacyjnym, którzy otrzymali telefony oraz limit na rozmowy i smsy do 150 zł. Operator zapozna się z ich opiniami i sugestiami w celu lepszego dopasowania oferty do potrzeb konsumentów.
Dołącz do dyskusji: Play z Agencją Hardwork Communications