Agnieszka Dygant reklamuje drugi smartfon gratis w bożonarodzeniowej promocji Play. W reklamie Jacek Wlazło z Grandes Kochonos
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię reklamową oferty bożonarodzeniowej. W reklamach wspólnie z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim występuje aktorka Agnieszka Dygant. W spocie wystąpił też Jacek Wlazło, partner, business developmet director i dyrektor strategiczny agencji Grandes Kochonos.
W ramach bożonarodzeniowej promocji przy zakupie dwóch abonamentów w Play drugi smartfon dostaje się gratis. Oferta dotyczy planów taryfowych Rodzina, Play M, Play L i Homebox.
Promocja jest dostępna dla nowych klientów Play, potrwa do wyczerpania zapasów smartfonów.
W reklamach przedstawiane są różne zestawy smartfonów dostępne w tej ofercie: Samsung Galaxy A52s 5G i Samsung Galaxy A03s oraz Xiaomi Redmi Note 10 5G i Xiaomi Redmi 9A.
Spoty pokazują, jak do salonu sprzedażowego Play przychodzą klienci szukający prezentów dla bliskich. Ich zakupy komentuje Agnieszka Dygant, natomiast Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński jako sprzedawcy występują w podwójnej postaci.
Dygant reklamowała już wcześniej Play, rok temu też wystąpiła kampanii bożonarodzeniowych promocji.
W spocie wystąpił też Jacek Wlazło, który w agencji Grandes Kochonos kieruje zespołem obsługującym Play. Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, za zdjęcie odpowiadał Wit Dąbal, produkcją zajął się Lucky Luciano Pictures, postprodukcją - Orka.
Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
W spotach Play pojawiło się już wielu celebrytów, m.in. Kuba Wojewódzki, Dawid Kwiatkowski, Maciej Stuhr, Martyna Wojciechowska, Roksana Węgiel, Kamil Bednarek, Adam Małysz, Agnieszka Chylińska czy Dawid Podsiadło.
W pierwszej połowie br. P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, zanotował 3,636 mld zł przychodów sprzedażowych, 1,7 mld zł zysku EBITDAaL i 5,3 mld zł zysku netto. Zysk netto wynika głównie ze sfinalizowania przez telekom w kwietniu br. sprzedaży za 6,7 mld zł swojej infrastruktury pasywnej firmie On Tower Poland, w której 60 proc. udziałów ma Cellnex Telecom, a 40 proc. Grupa Iliad.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Dygant reklamuje drugi smartfon gratis w bożonarodzeniowej promocji Play. W reklamie Jacek Wlazło z Grandes Kochonos