Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych
- Dotąd do platformy nc+ przeszło 15 tys. klientów n i Cyfry+ - poinformował Julien Verley, prezes nc+. Operator przygotował ponad 600 wariantów promocyjnych dla dotychczasowych klientów obu platform, których jest około 2,5 mln.
Oferta platformy nc+ zaprezentowała została w miniony czwartek 21 marca br. i od razu stała się obiektem ogromnej krytyki ze strony internautów. Obecnie klienci Cytry+ i n wytykają m.in. wysokie ceny nowych pakietów, krytykują podział Canal+ na trzy pakiety i fakt, że Canal+ Sport znajduje się w dopiero w abonamencie za 119 zł miesięcznie.
Julian Verley, prezes nc+, podczas wczorajszego spotkania z dziennikarzami, zapewnił, że mimo krytyki platforma nc+ nie zamierza zmieniać swojej oferty. Podkreślał, że prezentowana w ulotkach (ta sama co na stronie internetowej) oferta z sześcioma pakietami w cenach od 39 zł do 199 zł jest kierowana do zupełnie nowych klientów. Verley wyliczał też, że nawet najniższy pakiet nc+ jest bogatszy niż analogiczny pakiet np. w platformie n. Pakiet Comfort+ w nc+ zawiera bowiem 70 kanałów, podczas gdy pakiet Start HD platformy n w tej cenie oferował 54 kanały.
Przedstawiciele nc+ podkreślali podczas spotkania, że dostępne w pakiecie Canal+ Silver nowe stacje Canal+ Family i Canal+ Family2 to również kanały premium z premierowymi filmami i sportem. - Będzie tam Liga Mistrzów, Ekstraklasa, liga angielska czy hiszpańska - wyliczał Christian Anting, wiceprezes nc+ ds. produktu i programu. Aby poznać zawartość całego nowego pakietu Canal+ dotychczasowi klienci Canal+ w Cyfrze+ i nPremium na platformie n otrzymają promocyjny dostęp do niego. Tzw. otwarte okno dostępne będzie od 5 kwietnia br. nawet przez okres dwóch miesięcy.
>>> nc+ nie reaguje na internetowy lincz. „Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie”
Julien Verley zapowiedział, że platforma nc+ skontaktuje się z każdym z abonentów n i Cyfry+ i przedstawi im dostosowaną do ich sytuacji ofertę. - Przygotowaliśmy 600 wariantów różnych promocji dla dotychczasowych klientów - mówił Artur Przybysz, członek zarządu nc+. Pierwsi klienci zaczęli już otrzymywać listy od operatora informujące o nowej ofercie. Kontakt będzie prowadzony też przez call center, które zostało wzmocnione. Obecnie pracuje w nim 2 tys. konsultantów. Platforma odpowiadać będzie też na wszystkie pytania klientów poprzez uruchomiony właśnie serwis www.ncpluspytania.pl.
Platforma nc+ powstała z połączenia Cyfry+ i n, a jej start nastąpił 21 marca br., czyli w 18. rocznicę wejścia do Polski Canal+. nc+ oferuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD. Oferta platformy nc+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie, kilkunastu kolekcji VoD, w ofercie jest też m.in. multiroom (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych