SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych

- Dotąd do platformy nc+ przeszło 15 tys. klientów n i Cyfry+ - poinformował Julien Verley, prezes nc+. Operator przygotował ponad 600 wariantów promocyjnych dla dotychczasowych klientów obu platform, których jest około 2,5 mln.

Oferta platformy nc+ zaprezentowała została w miniony czwartek 21 marca br. i od razu stała się obiektem ogromnej krytyki ze strony internautów. Obecnie klienci Cytry+ i n wytykają m.in. wysokie ceny nowych pakietów, krytykują podział Canal+ na trzy pakiety i fakt, że Canal+ Sport znajduje się w dopiero w abonamencie za 119 zł miesięcznie.

Julian Verley, prezes nc+, podczas wczorajszego spotkania z dziennikarzami, zapewnił, że mimo krytyki platforma nc+ nie zamierza zmieniać swojej oferty. Podkreślał, że prezentowana w ulotkach (ta sama co na stronie internetowej) oferta z sześcioma pakietami w cenach od 39 zł do 199 zł jest kierowana do zupełnie nowych klientów. Verley wyliczał też, że nawet najniższy pakiet nc+ jest bogatszy niż analogiczny pakiet np. w platformie n. Pakiet Comfort+ w nc+ zawiera bowiem 70 kanałów, podczas gdy pakiet Start HD platformy n w tej cenie oferował 54 kanały.

Przedstawiciele nc+ podkreślali podczas spotkania, że dostępne w pakiecie Canal+ Silver nowe stacje Canal+ Family i Canal+ Family2 to również kanały premium z premierowymi filmami i sportem. - Będzie tam Liga Mistrzów, Ekstraklasa, liga angielska czy hiszpańska - wyliczał Christian Anting, wiceprezes nc+ ds. produktu i programu. Aby poznać zawartość całego nowego pakietu Canal+ dotychczasowi klienci Canal+ w Cyfrze+ i nPremium na platformie n otrzymają promocyjny dostęp do niego. Tzw. otwarte okno dostępne będzie od 5 kwietnia br. nawet przez okres dwóch miesięcy.

>>> nc+ nie reaguje na internetowy lincz. „Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie”

Julien Verley zapowiedział, że platforma nc+ skontaktuje się z każdym z abonentów n i Cyfry+ i przedstawi im dostosowaną do ich sytuacji ofertę. - Przygotowaliśmy 600 wariantów różnych promocji dla dotychczasowych klientów - mówił Artur Przybysz, członek zarządu nc+. Pierwsi klienci zaczęli już otrzymywać listy od operatora informujące o nowej ofercie. Kontakt będzie prowadzony też przez call center, które zostało wzmocnione. Obecnie pracuje w nim 2 tys. konsultantów. Platforma odpowiadać będzie też na wszystkie pytania klientów poprzez uruchomiony właśnie serwis www.ncpluspytania.pl.

Platforma nc+ powstała z połączenia Cyfry+ i n, a jej start nastąpił 21 marca br., czyli w 18. rocznicę wejścia do Polski Canal+. nc+ oferuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD. Oferta platformy nc+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie, kilkunastu kolekcji VoD, w ofercie jest też m.in. multiroom (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Mało osób zachęcili do podpisania umowy biorąc pod uwagę że przez kilka dni pracowało 2000 osób.
odpowiedź
User
Anna
600 wariantów? To jakis żart? Chcą zamulić człowieka informacjami, by nie wiedział jaką umowę podpisuje.
odpowiedź
User
CyfrowyDoradca.pl
Niektóre kanały nie sa dostepne u konkurencji. Oferty mozna sprawdzic i porównac na www.CyfrowyDoradca.pl/tv
odpowiedź