Platforma "n" ma ponad 320 tys. abonentów
Platforma cyfrowa "n" (ITI Neovision) zarobiła w I kwartale 2008roku więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Przychodyuruchomionej przez Grupę ITI jesienią 2006 roku telewizji wyniosłyod stycznia do marca 2008 roku prawie 16 mln euro, a grupa jejabonentów wzrosła do 320 tys.
Przychody platformy "n" w pierwszych trzech miesiącach wyniosłyblisko 16 mln euro, o 249 proc. więcej niż przed rokiem. W tymczasie spółka miała ujemną EBITDA w wysokości 10,2 mln euro. Roktemu ujemna EBITDA wyniosła 9,3 mln euro.
Pod koniec pierwszego kwartału bieżącego roku "n" miała ponad320 tys. abonentów, na co wpływ miały na pewno inwestycjepoczynione przez telewizję w tym czasie. W styczniu platformawprowadziła do swojej oferty programowej pakiet programów HBO, a wmarcu uruchomiła ulepszoną wersję swojej strony internetowejudostępniającą nowe usługi, takie jak dział samoobsługi klientów, wktórym mogą oni samodzielnie sprawdzić stan swoich kont.
Dołącz do dyskusji: Platforma "n" ma ponad 320 tys. abonentów