Klienci platformy Canal+ piłkę nożną najchętniej oglądają w kanałach Canal+ i Eleven Sports
81 proc. klientów platformy Canal+ wskazuje, że to właśnie Canal+ ma najlepszą ofertę w Polsce w zakresie transmisji wydarzeń związanych z piłką nożną - wynika z najnowszego badania Instytutu Kantar zrealizowanego wśród abonentów platformy Canal+.
Spośród wszystkich kanałów, na których dostępne są transmisje meczów piłki nożnej, najlepiej ocenianą stacją jest Canal+, którą wybrało 74 proc. respondentów - wynika z badania Instytutu Kantar, które zostało zrealizowane metodą CATI w styczniu br. na grupie 500 klientów platformy Canal+ posiadających dostęp do kanałów Canal+, którzy zadeklarowali zainteresowanie piłką nożną i są widzami meczów w telewizji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce należy do Canal+ Sport (67 proc. wskazań). Trzecią lokatę zajęły kanały Eleven (54 proc.). Czołową piątkę uzupełniają stacje Eurosport (52 proc.) i TVP Sport (49 proc.).
78 proc. klientów uważa, że Canal+ jest niezbędnym kanałem sportowym w ich ofercie telewizji (na drugim miejscu znalazły się kanały Eleven - 39 proc. wskazań, a na trzecim - stacje Eurosport - 27 proc.).
Z badania wynika, że 81 proc. klientów wskazało, że to Canal+ posiada najlepszą ofertę piłki nożnej w Polsce.
W dalszej części badania poproszono klientów o ocenę porównawczą kanałów sportowych w podziale na siedem kategorii. W każdej z nich liderem okazał się Canal+.
Kolejna edycja kampanii „Przeżyj to sam”
Platforma Canal+ ostatnio rozpoczęła kolejną edycję kampanii „Przeżyj to sam”, w której promuje rozgrywki PKO BP Ekstraklasy i zachęca do przeżywania emocji związanych z wiosenną rundą PKO BP Ekstraklasy na stadionach i przed telewizorami.
Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, internecie i social mediach.
Dołącz do dyskusji: Klienci platformy Canal+ piłkę nożną najchętniej oglądają w kanałach Canal+ i Eleven Sports