SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Plany Lokacyjne' Banku BPH

CTM zrealizowało dla Banku BPH S.A. akcję SMS-ową

Centrum TeleMarketingowe CTM zaprojektowało i zrealizowało kampanię SMS-ową dla nowego  produktu  oferowanego przez Bank BPH S.A. - "Plany Lokacyjne".

Akcja, której celem było wsparcie sprzedaży lokat terminowych polegała na wysłaniu 85 000 tysięcy SMS-ów do osób z dużych miast zarabiających powyżej 2 500 PLN miesięcznie.

Dołącz do dyskusji: 'Plany Lokacyjne' Banku BPH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl