PKO BP reklamuje aplikację mobilną „w jednym palcu” i kredyt hipoteczny „z otwartymi ramionami” (wideo)
W nowych kampaniach reklamowych PKO Bank Polski promuje swoją aplikację mobilną IKO oraz ofertę kredytów hipotecznych. Działania przygotowały i realizują agencje DDB & Tribal i OS3 oraz domy mediowe Value Media i Universal McCann.
Bohaterami nowego spotu PKO BP są zapracowane składniki małego palca obsługującego na smartfonie aplikację mobilną IKO. Reklama informuje, że aplikacja pozwala szybko i wygodnie sprawdzić stan konta oraz wykonywać przelewy.
Jest to kolejny z trwającego od roku cyklu spotów pokazujących, jak zachowują się organizmy klientów tego banku. W poprzedniej reklamie, promującej pożyczkę gotówkową Mini Ratka, występowały dobre myśli, a we wcześniejszych m.in. endorfiny promujące płatności zbliżeniowe oraz łza w kąciku ust reklamująca Mini Ratkę.
Jednocześnie PKO BP reklamuje promocję „Dni otwarte kredytów hipotecznych”, w ramach której marża przy kredycie Własny Kąt i MDM może zostać obniżona do 1,3 proc., a prowizja do zera. W kampanii bank podkreśla, że czeka na klientów takich kredytów z otwartymi ramionami. Reklamowana oferta będzie obowiązywać do 20 lutego.
Akcja reklamująca „Dni otwarte kredytów hipotecznych” jest prowadzona głównie w radiu (stacje z pakietów RMF na Maxxxa, ZET Total, Drapacz Chmur i Trójka Premium), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Newsweek”), internecie (porównywarki Total Money, Ebroker, Bankier i Finansowy Supermarket, serwisy nieruchomościowe Otodom, OLX, Domgratka.pl, Oferty.net, Domy.pl) oraz BTL-u (plakaty).
Z kolei kampania aplikacji IKO obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Kino Polska, Polsat News, BBC Knowledge, BBC Entertainment, BBC Cbeebies, Polsat Romans, BBC Lifestyle, Eurosport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport, CBS Europa, Polsat Cafe, Superstacja, History, Polsat Viasat History, Polsat Film, CI Polsat, Polsat News 2, Kino Polska Muzyka, Polsat Viasat Explorer, TVN24, Comedy Central, AXN, National Geographic, Discovery, TVN Style, TVN24 BiŚ, Discovery Science, TLC, Comedy Central Family, Animal Planet, Animal Planet HD, AXN Black, Fox, mjuzik.TV, Canal+Sport, Domo+, Foxlife, KuchniaTV, Nsport, Planete+, Investigation Discovery, Discovery Turbo Xtra, Discovery Historia i Ale Kino+) oraz internet (reklamy na portalach i w serwisach tematycznych, aktywności w wyszukiwarkach i social media, w internecie mobilnym).
Kreacją reklam zajęły się agencje DDB & Tribal (media pozainternetowe) i OS3 (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: PKO BP reklamuje aplikację mobilną „w jednym palcu” i kredyt hipoteczny „z otwartymi ramionami” (wideo)