PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę
PKO BP modyfikuje swój logotyp przedstawiający charakterystyczną skarbonkę. Bank używa już nowego logo, ale nie poinformował jeszcze o nim mediów ani klientów.
W zmienionym logotypie PKO Banku Polskiego skarbonka ma ciemniejszy odcień niebieskiego koloru, a kropka nad nią jest czerwona, a nie pomarańczowa. Natomiast napis pod grafiką (a w innym wariancie – obok niej) nie zawiera już członu „PKO”, jest zapisany znacznie „chudszą” czcionką w ciemnej barwie i składa się zarówno z wielkich, jak i małych liter.
Zmodyfikowany logotyp PKO BP przygotowała firma White Cat Studio. Odświeżenie znaku graficznego ma przyczynić się do unowocześnienia wizerunku banku. W tym celu od niedawna prowadzona jest szeroko zakrojona kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego (więcej o ostatniej odsłonie tej akcji).
Zresztą w reklamach z Majewskim znajduje się już nowe logo PKO BP. Jednak co ciekawe, w pierwszych, teaserowych spotach widać było jeszcze stary znak graficzny (zobacz te reklamy). Nowy logotyp pojawił się w pierwszej reklamie o charakterze produktowym (zobacz ją).
Zmodyfikowane logo znajduje się również na stronie internetowej i w niektórych drukach firmowych banku. Natomiast na szyldach w placówkach jest nadal stary logotyp.
PKO BP o modyfikacji swojego logotypu nie poinformował jeszcze oficjalnie ani mediów, ani klientów. Konferencja prasowa dotycząca tego rebrandingu jest zapowiadana na środę.
Dołącz do dyskusji: PKO BP „po cichu” odświeża swoją skarbonkę