PKO BP wybiera w przetargu agencję badawczą
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji badawczej, która zajmie się badaniem marketingowym dotyczącym znajomości i postrzegania marek banków działających na polskim rynku, oceny reklam bankowych oraz korzystania z usług banków. Badanie będzie realizowane w trybie ciągłym.
Przetarg obejmuje badanie marketingowe znajomości i wizerunków banków działających na polskim rynku. W zakres
badania wchodzić będzie również ocena aktualnych reklam bankowych. Badanie będzie realizowane w trybie ciągłym.
Wybrana w przetargu przez PKO BP firma badawcza będzie realizować badanie w trybie ciągłym na terenie całej Polski, na reprezentatywnej próbie klientów banków, na reprezentatywnej próbie klientów o dochodach netto 5 tys. zł plus oraz na próbie klientów w wieku 18-30 lat.
Przeprowadzi badanie w zakresie poziomu znajomości marek bankowych, wizerunku banków oraz oceny reklam itp.
Przetarg prowadzony będzie w dwóch etapach. W pierwszym zostaną wybrane firmy badawcze, które złożą oferty spełniające oczekiwania banku. Następnie zostaną zaproszone do drugiego etapu, w którym otrzymają zadania przetargowe oraz zostaną poproszone o złożenie oferty handlowej (cennik).
PKO BP zakłada podpisanie umowy ramowej z jedną firmą na 2 lata.
Przetarg trwa do 12 stycznia 2022 roku.
PKO BP jest w trakcie przetargu na obsługę reklamową.
Dołącz do dyskusji: PKO BP wybiera w przetargu agencję badawczą