PKO Bank Polski partnerem medialnym zgrupowania Legii w Dubaju
PKO Bank Polski został partnerem medialnym zgrupowania Legii Warszawa w Dubaju, które odbywa się w dniach 6-22 stycznia br.
Legia Warszawa wspólnie z PKO Bankiem Polskim przygotuje ekskluzywne formaty video, które w atrakcyjnej formie przybliżą kibicom przebieg przygotowań piłkarskiego Mistrza Polski do najważniejszej części sezonu 2020/21 odbywających się na obozie w Dubaju.
Zaplanowane w dniach 6 - 22 stycznia zgrupowanie odbywa się w kompleksie Jebel Ali Beach Hotel, który jest wyposażony w profesjonalną infrastrukturę sportową i pozwoli na kompleksowe przygotowanie zawodników do nadchodzącej rundy.
- Kibice tęsknią za swoimi bohaterami z boiska i wspólnie przeżywanymi emocjami. Legia Warszawa i PKO Bank Polski zapraszają do obserwowania wyjątkowego zgrupowania legionistów, które pierwszy raz odbędzie się w Dubaju. Zaprezentujemy unikalne, zakulisowe materiały, a kibice będą czuć, jakby byli na miejscu razem z Arturem Borucem i pozostałymi zawodnikami, mimo że Warszawę i Dubaj dzieli aż 6,5 tysiąca kilometrów - mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.
Treści ze zgrupowania będą publikowane na stronie Legia.com, w aplikacji Legii oraz profilach klubu w social mediach: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i Tik Tok.
Sparingi w TVP Sport i na YouTube
Legia Warszawa w Dubaju rozegra kilka sparingów, a dwa z najmocniejszymi rywalami, czyli Dynamem Kijów i Krasnodarem, będzie można obejrzeć 18 i 21 stycznia w TVP Sport, tvpsport.pl, aplikacji mobilnej i kanale TVP Sport w serwisie YouTube.
Najpierw Legia zmierzy się z Dynamem 18 stycznia o godz. 14:00 - transmisja w TVP Sport, tvpsport.pl i aplikacji mobilnej. 21 stycznia o godz. 14:00 Legia zagra z Krasnodarem. Także transmisja tego spotkania w TVP Sport, tvpsport.pl, aplikacji mobilnej i w kanale YouTube.
Dołącz do dyskusji: PKO Bank Polski partnerem medialnym zgrupowania Legii w Dubaju