Piwo Żywiec w nowych puszkach i butelkach
Marka piwa Żywiec ma zmienioną identyfikację wizualną, opartą na grafice z tańczącą parą w krakowskich strojach ludowych. Wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą sprzedawane w butelkach zwrotnych.
Grupa Żywiec w komunikacie podkreśliła, że w nowej identyfikacji tańczące postaci są bardziej dynamiczne, wyeksponowano tradycyjne atrybuty krakowskich strojów. Mają symbolizować wartości marki Żywiec, takie jak witalność oraz radość ze wspólnego cieszenia się życiem.
- Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych - opisuje Monika Staszak, senior brand manager w Grupie Żywiec.
Na nowych etykietach butelek i puszkach logotyp marki Żywiec jest pod, a nie jak porzednio nad grafiką z tańczącą parą. Jest zapisany dużo większą czcionką i bez efektu zagięcia tekstu.
Poprzednia identyfikacja, z drobnymi zmianami, obowiązywała od 2013 rok, wprowadzono ją wraz z nowym logo marki.
Identyfikację przygotowała agencja Touchideas. - Nowa tożsamość wizualna i spójna architektura portfolio marki Żywiec zwiększą jej rozpoznawalność i skutecznie ją wyróżnią na sklepowych półkach - podkreślają Marta Szymkowiak i Krzysztof Szwedowski, dyrektorzy kreatywni firmy.
Zmienioną identyfikację wprowadzono na puszkach i butelkach piwa Żywiec Premium, Żywiec 0,0%, Żywiec Jasne Lekkie i Specjalności Żywca. Zróżnicowanie kolorystyczne butelek i etykiet poszczególnych wariantów ma ułatwiać klientom znajdowanie ich na półkach sklepowych.
Piwo Żywiec Jasne Lekkie w butelkach zwrotnych
Ponadto wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą sprzedawane w butelkach zwrotnych, na których zamiast dotychczasowych plastikowych pojawią się również papierowe etykiety.
Za tegoroczne działania reklamowa marki Żywiec odpowiadają 2012 Agency (kreacja i komunikacja ATL), agencja Feeders (digital i media społecznościowe), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) i agencja Hope (działania PR).
Dołącz do dyskusji: Piwo Żywiec w nowych puszkach i butelkach