„Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w reklamach piwa Żywiec APA i Białe (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”, przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Agencja 2012, Opus Film, VML Poland, MediaVest i Roots PR.
Spoty z kampanii pokazują, jak piwo Żywiec jest warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej. Reklamy Żywca APA podkreślają, że to piwo o świeżym i wyrazistym smaku, a którego charakterystyczna goryczka powstaje ze zderzenia pięciu gatunków chmielu, a reklamy Żywca Białego - że to lekkie piwo pszeniczne z nutą kolendry o łagodnym i orzeźwiającym smaku.
Poprzednio wersje gatunkowe piwa Żywiec były reklamowane latem ub.r. pod hasłem „Nie lada degustacja”.
Obecna akcja reklamowa ruszyła 24 kwietnia. Jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich) oraz internecie.
Kreacją kampanii zajęła się Agencja 2012, a produkcją spotów - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za public relations - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w reklamach piwa Żywiec APA i Białe (wideo)