SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w reklamach piwa Żywiec APA i Białe (wideo)

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”, przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Agencja 2012, Opus Film, VML Poland, MediaVest i Roots PR.

Spoty z kampanii pokazują, jak piwo Żywiec jest warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej. Reklamy Żywca APA podkreślają, że to piwo o świeżym i wyrazistym smaku, a którego charakterystyczna goryczka powstaje ze zderzenia pięciu gatunków chmielu, a reklamy Żywca Białego - że to lekkie piwo pszeniczne z nutą kolendry o łagodnym i orzeźwiającym smaku.

Poprzednio wersje gatunkowe piwa Żywiec były reklamowane latem ub.r. pod hasłem „Nie lada degustacja”.

Obecna akcja reklamowa ruszyła 24 kwietnia. Jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich) oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się Agencja 2012, a produkcją spotów - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za public relations - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w reklamach piwa Żywiec APA i Białe (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jagodzianek
Zywiec biale- pyszne!
odpowiedź
User
Ares
Historia Żywca czyli jak z kultowego piwa o ponad stuletniej tradycji korporacyjni "specjaliści" od P&L zrobili mało smaczny produkt dla nikogo
odpowiedź
User
urquel
Ż jak żygać się chce po takim czymś piwopodobnym..... idiotyczne są te reklamy.
odpowiedź