Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
W styczniu 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 335 020 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 4,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,85 proc. do poziomu 251 687 egz.
Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 22,21 proc. do 225 070 egz.
Czwarte miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który przed rokiem był szósty. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 569 egz., po jednak spadku o 0,27 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 17,09 proc. do 194 394 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten awansował z miejsca 9.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki poradnikowe. Dwa miejsca przypadły tytułom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 495 936 | 335 020 | 335 020 | 534 861 | 351 231 | 351 231 |
Przyjaciółka | 332 489 | 251 687 | 251 687 | 404 810 | 314 039 | 314 039 |
Tina | 302 260 | 225 070 | 225 070 | 397 424 | 289 337 | 289 337 |
TV14 | 297 477 | 198 569 | 198 569 | 289 979 | 199 098 | 199 098 |
Świat Seriali | 292 445 | 194 394 | 194 394 | 257 354 | 166 027 | 166 027 |
Party Życie Gwiazd | 280 673 | 193 970 | 193 903 | 349 632 | 252 028 | 251 961 |
Show | 272 436 | 178 934 | 178 934 | 322 454 | 211 412 | 211 412 |
Tele Max | 242 451 | 152 583 | 152 583 | 259 905 | 163 306 | 163 306 |
Z Życia Wzięte | 224 500 | 136 451 | 136 451 | 276 667 | 159 110 | 159 110 |
Pani Domu | 161 828 | 126 992 | 126 901 | 268 580 | 192 104 | 192 013 |
Super TV | 234 921 | 126 589 | 126 589 | 244 975 | 145 378 | 145 378 |
Naj | 186 444 | 119 920 | 119 920 | 262 455 | 168 814 | 168 814 |
Takie jest Życie | 179 947 | 90 893 | 90 893 | 174 937 | 93 952 | 93 952 |
Viva | 146 206 | 93 906 | 83 989 | 251 579 | 158 372 | 158 372 |
Sukcesy i Porażki | 134 500 | 81 184 | 81 184 | 163 750 | 93 585 | 93 585 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 127 500 | 94 884 | 80 268 | 185 340 | 112 145 | 111 661 |
Relaks | 147 443 | 78 222 | 78 222 | 154 934 | 79 017 | 79 017 |
Bravo Sport | 112 468 | 58 683 | 58 683 | 117 475 | 74 852 | 74 852 |
Ekran TV | 79 690 | 45 728 | 45 728 | 99 485 | 54 884 | 54 884 |
Gala | 105 956 | 43 986 | 43 716 | 104 000 | 48 543 | 48 493 |
Kaczor Donald | 44 815 | 37 875 | 37 875 | 40 930 | 20 870 | 20 870 |
Bravo | 102 462 | 34 834 | 34 834 | 139 974 | 80 879 | 80 879 |
Forum | 31 000 | 14 945 | 14 945 | 37 000 | 16 796 | 16 796 |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 686 | 2 655 | 17 000 | 3 048 | 3 048 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
Czar pryska, kiedy rzuci się okiem na nakład, który wszystko wyjaśnia...
Każdy głupi może tak horrendalnie podnieść nakład i cieszyć się wzrostem sprzedaży...
Rzeczywiście - sprzedaż wzrosła o 28 tysięcy, a nakład o 35 tysięcy :)))