Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
W lutym 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 330 368 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 5,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 13,64 proc. do poziomu 265 896 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 8,09 proc. do 229 363 egz.
Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Tina”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 225 570 egz., po spadku o 5,16 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Świat Seriali” (też Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,08 proc. do 207 914 egz. Tytuł ten awansował z miejsca siódmego.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Świat | 484 906 | 330 368 | 330 368 | 519 952 | 348 386 | 348 386 | -5,17% |
Przyjaciółka | 324 185 | 265 896 | 265 896 | 402 720 | 307 893 | 307 893 | -13,64% |
Party Życie Gwiazd | 339 130 | 229 430 | 229 363 | 357 993 | 249 617 | 249 550 | -8,09% |
Tina | 307 439 | 225 570 | 225 570 | 352 452 | 237 836 | 237 836 | -5,16% |
Świat Seriali | 322 403 | 207 914 | 207 914 | 304 966 | 194 160 | 194 160 | 7,08% |
TV14 | 294 970 | 196 489 | 196 489 | 299 964 | 198 890 | 198 890 | -1,21% |
Show | 274 988 | 169 471 | 169 471 | 327 458 | 220 037 | 220 037 | -22,98% |
Viva | 229 855 | 170 354 | 165 281 | 198 096 | 111 225 | 111 225 | 48,60% |
Tele Max | 233 607 | 147 203 | 147 203 | 257 417 | 158 897 | 158 897 | -7,36% |
Z Życia Wzięte | 223 750 | 134 819 | 134 819 | 269 020 | 158 966 | 158 966 | -15,19% |
Super TV | 225 446 | 125 027 | 125 027 | 237 431 | 139 316 | 139 316 | -10,26% |
Naj | 189 466 | 120 538 | 120 538 | 259 908 | 158 235 | 158 235 | -23,82% |
Pani Domu | 171 086 | 119 203 | 119 112 | 239 315 | 164 997 | 164 906 | -27,77% |
Gala | 185 598 | 106 542 | 106 272 | 238 868 | 144 326 | 144 276 | -26,34% |
Takie jest Życie | 177 450 | 85 324 | 85 324 | 174 939 | 94 737 | 94 737 | -9,94% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 128 575 | 96 247 | 82 527 | 181 913 | 111 336 | 110 852 | -25,55% |
Relaks | 149 930 | 82 337 | 82 337 | 154 945 | 81 745 | 81 745 | 0,72% |
Sukcesy i Porażki | 134 250 | 78 525 | 78 525 | 159 500 | 92 698 | 92 698 | -15,29% |
Bravo Sport | 99 958 | 59 632 | 59 632 | 114 970 | 73 132 | 73 132 | -18,46% |
Ekran TV | 78 540 | 45 047 | 45 047 | 95 360 | 53 572 | 53 572 | -15,91% |
Bravo | 77 473 | 30 544 | 30 544 | 139 955 | 74 820 | 74 820 | -59,18% |
Kaczor Donald | 40 000 | 19 662 | 19 662 | 39 994 | 23 193 | 23 193 | -15,22% |
Forum | 31 003 | 14 127 | 14 127 | 36 000 | 16 881 | 16 881 | -16,31% |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 582 | 2 548 | 17 000 | 3 019 | 3 009 | -15,32% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)