Piotr Walter człowiekiem roku przemysłu reklamowego
W 10. edycji Impactorów - nagród dla najbardziej podziwianych osób oraz firm branży mediowej i reklamowej - zwyciężyli m.in. Tomasz Lis, Nasza-Klasa i agencja PZL. Człowiekiem roku został Piotr Walter, prezes TVN.
Prezentujemy listę tegorocznych zwycięzców Impactorów:
Człowiek przemysłu reklamowego: Piotr
Walter
"Za kontynuację strategicznego rozwoju grupy, za konsekwencję i
rozwój nowoczesnych stacji telewizyjnych"
Najbardziej wiarygodny dziennikarz: Tomasz
Lis
"Za nieugiętą i wysoce etyczną dziennikarską postawę. Również za
konsekwencję w działaniu i umiejętność odnalezienia się w mediach
internetowych w sytuacji zniknięcia z anteny"
Najbardziej podziwiane medium:
nasza-klasa.pl
"Za fenomen i 6 mln użytkowników. Za to, że w bardzo krótkim czasie
zbudowała potężną wielomilionową społeczność, udowadniając rolę
Internetu jako istotnego medium"
Najbardziej podziwiany reklamodawca: Kampania Piwowarska i
Unilever
Unilever
"Za kampanię DOVE, która złamała stereotypy i stworzyła nowy
rozdział komunikacji marketingowej"
Kompania Piwowarska
"Za utrzymanie pozycji lidera
rynkowego, podziwianego i uznanego pracodawcy oraz wysoki poziom
świadomości marketingowej w zakresie prowadzenia marek"
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa:
PZL
"Za najwyższą jakość w kreacji z zachowaniem komunikatywności i
skuteczności działania. Za Golden Drum i za to, że cały kraj kocha
żubry"
Najbardziej podziwiany dom mediowy: Starcom
"Za wyjście poza sferę tradycyjnych mediów i najwyższą jakość
obsługi. Również dla teamu niezmiennie zarządzającego
agencją"
Najbardziej podziwiana agencja PR: Partner of
Promotion
" Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i
zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów
branży."
Najbardziej podziwiana agencja BTL:
Peppermint
" Za umiejętne połączenie kompetencji BTL z nowymi technologiami
oraz dwucyfrowy wzrost przychodów na trudnym i obfitującym w
bariery rozwoju rynku"
Najbardziej podziwiana firma outdoorowa:
Ströer
"Za innowacyjne podejście w komunikacji PA, profesjonalizm oraz
rozwój środków przekazu. Także za stworzenie modelu współpracy z
miastami, którego ukoronowaniem jest Festiwal Promocji Miast i
Regionów".
Najbardziej podziwiany instytut badawczy: MillwardBrown
SMG/KRC
"Za niezmiennie doskonały marketing, ciekawe projekty, wysoką
jakość, serwis i rzetelność"
Najbardziej podziwiana agencja interaktywna: MRM
Worldwide
"Za niebywałą skuteczność w wygrywaniu nowego biznesu".
Impactory to nagrody o charakterze wizerunkowym. Laureatów wybiera
akademia mediów i reklamy, złożona z ludzi mediów, delegowanych
przez organizacje branżowe.
Dołącz do dyskusji: Piotr Walter człowiekiem roku przemysłu reklamowego