SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Walter człowiekiem roku przemysłu reklamowego

W 10. edycji Impactorów - nagród dla najbardziej podziwianych osób oraz firm branży mediowej i reklamowej - zwyciężyli m.in. Tomasz Lis, Nasza-Klasa i agencja PZL. Człowiekiem roku został Piotr Walter, prezes TVN.

Prezentujemy listę tegorocznych zwycięzców Impactorów:

Człowiek przemysłu reklamowego: Piotr Walter
"Za kontynuację strategicznego rozwoju grupy, za konsekwencję i rozwój nowoczesnych stacji telewizyjnych"

Najbardziej wiarygodny dziennikarz: Tomasz Lis
"Za nieugiętą i wysoce etyczną dziennikarską postawę. Również za konsekwencję w działaniu i umiejętność odnalezienia się w mediach internetowych w sytuacji zniknięcia z anteny"

Najbardziej podziwiane medium: nasza-klasa.pl
"Za fenomen i 6 mln użytkowników. Za to, że w bardzo krótkim czasie zbudowała potężną wielomilionową społeczność, udowadniając rolę Internetu jako istotnego medium"

Najbardziej podziwiany reklamodawca: Kampania Piwowarska i Unilever
Unilever
"Za kampanię DOVE, która złamała stereotypy i stworzyła nowy rozdział komunikacji marketingowej"
Kompania Piwowarska
"Za utrzymanie pozycji lidera rynkowego, podziwianego i uznanego pracodawcy oraz wysoki poziom świadomości marketingowej w zakresie prowadzenia marek"

Najbardziej podziwiana agencja reklamowa: PZL
"Za najwyższą jakość w kreacji z zachowaniem komunikatywności i skuteczności działania. Za Golden Drum i za to, że cały kraj kocha żubry"

Najbardziej podziwiany dom mediowy: Starcom
"Za wyjście poza sferę tradycyjnych mediów i najwyższą jakość obsługi. Również dla teamu niezmiennie zarządzającego agencją"

Najbardziej podziwiana agencja PR: Partner of Promotion
" Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży."

Najbardziej podziwiana agencja BTL: Peppermint
" Za umiejętne połączenie kompetencji BTL z nowymi technologiami oraz dwucyfrowy wzrost przychodów na trudnym i obfitującym w bariery rozwoju rynku"

Najbardziej podziwiana firma outdoorowa: Ströer
"Za innowacyjne podejście w komunikacji PA, profesjonalizm oraz rozwój środków przekazu. Także za stworzenie modelu współpracy z miastami, którego ukoronowaniem jest Festiwal Promocji Miast i Regionów".

Najbardziej podziwiany instytut badawczy: MillwardBrown SMG/KRC
"Za niezmiennie doskonały marketing, ciekawe projekty, wysoką jakość, serwis i rzetelność"

Najbardziej podziwiana agencja interaktywna: MRM Worldwide
"Za niebywałą skuteczność w wygrywaniu nowego biznesu".

Impactory to nagrody o charakterze wizerunkowym. Laureatów wybiera akademia mediów i reklamy, złożona z ludzi mediów, delegowanych przez organizacje branżowe.

Dołącz do dyskusji: Piotr Walter człowiekiem roku przemysłu reklamowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl