SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Piwocki z BrandMade przeszedł do Super-Fi Polska

Piotr Piwocki, prowadzący w ostatnich latach własną agencję BrandMade, wraz z jej zespołem dołączył do agencji reklamowej Super-Fi Polska. Piwocki objął w niej funkcję dyrektora kreatywnego.

Piotr Piwocki Piotr Piwocki

BrandMade działała pod kierownictwem Piotra Piwockiego od 2008 roku. Zajmowała się m.in. przygotowywaniem strategii komunikacji oraz projektowaniem identyfikacji graficznych i opakowań. Obecnie jej pracownicy w Super-Fi Polska będą zajmować się tworzeniem identyfikacji marek, m.in. dla startupów.

Piwocki objął w Super-Fi Polska funkcję dyrektora kreatywnego. Poprzednio te obowiązki pełnił w agencji jej prezes Piotr Dominik.

Przed założeniem BrandMade Piotr Piwocki pracował m.in. w agencjach Publicis Poland i Kolektyw Rocket. Realizował tam m.in. projekty opakowań (m.in. dla firm i marek Cadbury Wedel, L.K. Joanna, F.C. Solidarność, Gillette, Wyborowa i Kruger), projekty BTL-owe (m.in. dla S.C. Johnson, Cadbury Wedel, Warner Bros) oraz reklamy ATL-owe (m.in. dla Janssen Cilag, L.K. Joanna, Meble Agata, Piotr & Paweł).

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od 2010 roku prowadzi Pracownię Typografii na Wydziale Sztuki Mediów tej uczelni. wykładał również w ZPAF (zasady kompozycji obrazu fotograficznego), i Warszawskiej Szkole Reklamy (projektowanie opakowań).

Dołącz do dyskusji: Piotr Piwocki z BrandMade przeszedł do Super-Fi Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl