Piotr Glinkowski: z PL.2012+ do Arskom Group
Piotr Glinkowski dołączył do zespołu agencji marketingowej Arskom Group, obejmując stanowisko account directora. Poprzednio był PR managerem w spółce PL.2012+, operatorze stadionu PGE Narodowy.
Z PL.2012+ Piotr Glinkowski był związany od 2014 roku. Pełnił tam funkcję PR managera, a wcześniej był również rzecznikiem prasowym. Do jego obowiązków należało tworzenie oraz realizowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej PGE Narodowego. Odpowiadał także za media relations i komunikację kryzysową między innymi podczas finału Ligi Europy, meczów piłkarskiej reprezentacji Polski, otwarcia siatkarskich mistrzostw świata, Pucharu Świata w Windsurfingu, Speedway Grand Prix of Poland oraz ostatnio podczas szczytu NATO w Warszawie.
W tym roku pracował również dla Związku Piłki Ręcznej w Polsce jako PR manager mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych. Podczas turnieju odpowiadał za media relations, kształt komunikacji dotyczącej mistrzostw oraz przebieg operacji medialnej.
Wcześniej przez 10 lat pracował jako dziennikarz m.in. w Polskim Radiu Wrocław, TOK FM, RMF FM i TVN 24.
Jest absolwentem politologii (specjalizacja marketing i doradztwo polityczne) na Wydziale Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Glinkowski jest kolejną osobą, która wzmocniła zespół Arskom Group. W ostatnim czasie do tej agencji dołączyli Marcin Pawul, Krzysztof Panowicz, Krystian Grzelak i Jakub Żurawski.
W styczniu br. rzeczniczką prasową PL.2012+ została Monika Borzdyńska, a Mikołaj Piotrowski zakończył pracę w firmie jako dyrektor ds. komunikacji i marketingu.
Dołącz do dyskusji: Piotr Glinkowski: z PL.2012+ do Arskom Group