Piotr Bubak szefem marketingu Grupy Onet.pl, odchodzi Marcin Skowroński
Piotr Bubak objął stanowisko szefa marketingu Grupy Onet.pl, zastępując na nim odchodzącego z firmy Marcina Skowrońskiego. Ponadto wszedł w skład wspólnego zespołu top menedżerów Onetu i Ringier Axel Springer Polska (obie spółki należą do Ringier Axel Springer Media AG).
Jako szef marketingu Piotr Bubak jest odpowiedzialny w Grupie Onet.pl za zarządzanie portoflio marek, komunikację marketingową, produkty mobilne, badania i analizy oraz PR. Raportuje do Roberta Bednarskiego, prezesa firmy.
Ponadto Bubak dołączył do utworzonej w lipcu br. wspólnej grupy kierowniczej Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska (przeczytaj o niej więcej). Jako chief marketing oficer odpowiada w tym zespole za strategiczne inicjatywy w ramach produktów internetowych, współpracując z Joanną Kloskowską, dyrektor marketingu RASP, w zakresie zarządzania pozycjonowaniem produktów i marek w obszarach, w których Onet i RASP mają podobną lub uzupełniającą się ofertę.
- Podążając za szybko zmieniającym się rynkiem i rosnącymi oczekiwaniami naszych klientów, podjęliśmy decyzję, by połączyć wszystkie kompetencje marketingowe i przekazać tę odpowiedzialność Piotrowi Bubakowi, który do tej pory odpowiadał za produkty mobilne w Grupie Onet.pl - tłumaczy tę roszadę Robert Bednarski. - Jednym z głównych zadań Piotra będzie holistyczne zarządzanie portfolio Grupy i wykorzystanie potencjału, którym dysponujemy, z najlepszym dla całej Grupy RAS rezultatem - zaznacza.
Piotr Bubak jako head of mobile pracował w Grupie Onet.pl od 2,5 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat był związany z Nokia Poland, przez końcowe 4 lata pełniąc funkcję dyrektora marketingu i PR.
W lipcu br. serwisy Grupy Onet.pl - RASP zanotowały 15,68 mln użytkowników i 3,01 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 13,92 mln użytkowników i 2,6 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Piotr Bubak szefem marketingu Grupy Onet.pl, odchodzi Marcin Skowroński