'Pieniądze z hipoteki'
Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową dla nowego produktu kredytowego CitiFinancial Banku Handlowego w Warszawie SA.
9 stycznia ruszyła kampania „Lodowy Domek” wspólnie przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw i CitiFinancial, Pion Banku Handlowego w Warszawie SA. Główny przekaz kampanii „Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?” wskazuje na możliwość wykorzystania pieniędzy bezproduktywnie uśpionych w posiadanych metrach kwadratowych. Cała kampania, także nazwa produktu, ma charakter edukacyjny i służy poinformowaniu oraz przybliżeniu oferty potencjalnym nabywcom.
Prosty, jednak kreatywnie przedstawiony w reklamach lodowy domek z uwięzionymi wewnątrz pieniędzmi uświadamia klientom, jak wiele tracą nie wykorzystując w pełni swoich majątków. ”Pieniądze z hipoteki” są innowacyjną propozycją na polskim rynku finansowym wykorzystującą nieruchomość klienta jako zabezpieczenie, a stworzone przez Euro RSCG Warsaw reklamy sugestywnie obrazują ideę produktu.
Kampania prasowa potrwa do końca stycznia 2006r. i obejmie wydania Gazety Wyborczej – Gazety Stołecznej, Życia Warszawy oraz Rzeczpospolitej. 5 grudnia rozpoczęła się również kampania BTL, na potrzeby której przygotowane zostały ulotki i plakaty informujące o produkcie „Pieniądze z hipoteki”.
Akcja skierowana jest przede wszystkim do czynnych zawodowo kobiet i mężczyzn w wieku 30-50 lat, o dochodach powyżej średniej krajowej.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge.
Dołącz do dyskusji: 'Pieniądze z hipoteki'