„Piękno jest decyzją” w kampanii kosmetyków Perfecta (wideo)
W telewizji i sklepach wystartowała kampania reklamowa nowych serii kosmetyków marki Perfecta (produkowanych przez Dax Cosmetics). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno jest decyzją”, przygotowały firmy Walk Creative i Media On.
W nowej reklamie Perfecty prezentowane są wprowadzone niedawno do sprzedaży kosmetyki z trzech głównych serii tej marki: BioLaser, Dekoder Genów i Macierzyste Odmładzanie. Spot, tak samo jak pokazywane w nim produkty, jest skierowany do kobiet w wieku 35-64, mających średnie lub wyższe wykształcenie i zarabiających powyżej średniej krajowej.
Akcja reklamowa zaczęła się 16 września. Obejmuje przede wszystkim spot telewizyjny (emitowany w TVP1, TVP2, TVN i wybranych stacjach tematycznych), a także aktywności w punktach sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media On.
Dołącz do dyskusji: „Piękno jest decyzją” w kampanii kosmetyków Perfecta (wideo)