Pięć domów mediowych w przetargu Orange Polska
Przetarg na planowanie i zakup mediów dla Orange Polska wchodzi w kolejną fazę. O zlecenie walczy pięć domów mediowych, w tym broniący go MEC.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy telekomunikacyjnej Orange Polska wchodzi w kolejną fazę. Operator ma już shortlistę domów mediowych. Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska odmówił komentarza w tej sprawie. Firma zamierza wybrać agencję do dalszej współpracy jeszcze w listopadzie br.
Według nieoficjalnych informacji do przetargu zaproszono pięć domów mediowych: OMD, ZenithOptimedia Group, Havas Media, Initiative i MEC. Ten ostatni broni obsługi mediowej Orange - media do kampanii tej firmy planuje i kupuje już od kilku lat.
Orange Polska, według danych cennikowych Kantar Media, należy do czołówki największych polskich reklamodawców. W okresie od stycznia do września br. wydał na reklamę w mediach 411,4 mln zł, o 40,9 proc. więcej niż rok wcześniej (wtedy osobno działały jeszcze spółki PKT Centertel i Grupa TP). Z takimi wydatkami w tym okresie firma była trzecim, po Aflofarmie i Kino Świat, największym reklamodawcą w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Pięć domów mediowych w przetargu Orange Polska