"Piast dba o zabytki Dolnego Śląska"
"Piast sponsoruje Zamek Książ" - pod takim tytułem rusza nowa kampania wizerunkowa Piasta Wrocławskiego
Od 15 do 30 listopada na terenie Dolnego Śląska pojawi się ponad 220 billboardów. Informacje o związku kampanii z rewitalizacją Zamku Książ pojawią się również na opakowaniach produktów. Obok wrocławskiego Ratusza, na butelkach i puszkach, znajdzie się także wizerunek wałbrzyskiego zamku. Dodatkowym akcentem kampanii jest wielkoformatowa siatka reklamowa, zawieszona na jednym z budynków w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego 3.
Zamek Książ to już drugi, obok wrocławskiego Ratusza, obiekt objęty mecenatem Piasta Wrocławskiego - mówi Arkadiusz Chłopecki, Assistant Manager marki Piast. Uczestnictwo w akcji ratowania pereł dolnośląskiej architektury jest naturalnym działaniem marki tak silnie związanej z regionem, jego kulturą i tradycją.
Piast od początku swojego istnienia aktywnie angażował się w sprawy ważne i bliskie mieszkańcom Dolnego Śląska. Część zysków ze sprzedaży Piasta Wrocławskiego, podobnie jak ma to miejsce w przypadku Ratusza we Wrocławiu, przekazywana będzie na współfinansowanie prac renowacyjnych i konserwatorskich na terenie Zamku Książ.
Tytuł kampanii: "Piast sponsoruje Zamek Książ"
czas trwania: 15-30 listopada 2004
liczba billboardów: ponad 220 sztuk
Zakup mediów: Initiative Warszawa
Kreacja: Agencja Reklamowa Zebra.
Dołącz do dyskusji: "Piast dba o zabytki Dolnego Śląska"