SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Photoshopowe pomyłki reklamują Snickers w „Sports Illustrated". Znajdź 11 błędów

W najnowszym numerze „Sports Illustrated” Sniskers udowadnia, że niedobrze być głodnym. Zgłodniały spec od Photoshopa potrafi zepsuć najlepszy retusz, a facet od dmuchawy poważnie nadwerężyć urodę modelki. Za kampanię odpowiada agencja BBDO New York.

Marka Snickers postanowiła w niekonwencjonalny sposób wykorzystać miejsce na reklamę, które wykupiła na dwóch ostatnich stronach okładki najnowszej edycji „Sports Illustrated Swimsuit”.

Na czwartej stronie okładki znane batoniki promuje zdjęcie modelki nie pozostawiające wątpliwości, że zostało poddane poważnej korekcie za pomocą programu Photoshop. Przedstawiona na fotografii dziewczyna jest sztucznie idealna, jednak zdjęcie psuje kilka szczegółów, między innymi zupełnie „wyjęta z kontekstu” dłoń na ramieniu modelki.

Okazuje się, że to zamierzony zabieg, o czym świadczy widniejący na zdjęciu wizerunek Snickersa i hasło mówiące o tym, że specjaliści od retuszu zdecydowanie nie są w formie, gdy są głodni. Publikując przewrotną reklamę Snickers zaznacza, że dłoń na ramieniu modelki to nie jedyna „photoshopowa” wpadka na zdjęciu, i zachęca użytkowników do odnalezienia innych szczegółów psujących kompozycję oraz wskazania ich na Twitterze. Snickers zapowiada, że w sumie błędów jest 11.

Trzecia strona okładki najnowszego „Sports Illustrated” także należy do reklamy Snickersa, i jest częścią tej samej kampanii przygotowanej przez agencję BBDO New York. Tym razem zdjęcie przedstawia modelkę, której twarz i cała postać jest atakowana wściekłymi podmuchami wiatru pochodzącymi z urządzenia służącego zwykle do wywoływania lekkiego podmuchu zapewniającego zdjęciu dynamikę. Tym razem zdecydowanie coś poszło nie tak, a hasło reklamowe Snickersa wyjaśnia przyczynę: Operator dmuchawy też może zbzikować, kiedy jest głodny.

 

Dołącz do dyskusji: Photoshopowe pomyłki reklamują Snickers w „Sports Illustrated". Znajdź 11 błędów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl