SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PHD z globalnym budżetem medialnym Porsche

Dom mediowy PHD będzie odpowiedzialny za globalne planowanie i zakup mediów dla firmy Porsche.

W przetargu na warty blisko 100 milionów dolarów medialny budżet firmy motoryzacyjnej, należąca do holdingu Omnicom Media Group agencja pokonała MediaCom (WPP), MPG (Havas) oraz Optimedia i Starcom (Publicis).

Przetarg obejmował wszystkie rynki, na których obecne jest Porsche, w tym Amerykę Północną, Wielką Brytanię, Niemcy, Włochy i Chiny.

Dołącz do dyskusji: PHD z globalnym budżetem medialnym Porsche

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl