PHD nową globalną agencją mediową LG
Koreański koncern LG Electronics wybrał w zakończonym właśnie przetargu na globalną obsługę mediową sieć PHD należącą do Omnicomu. Tym samym kończy współpracę z Havas Media Group.
Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów na ponad 50 światowych rynkach, w tym w Indiach. W przetargu trwającym od wiosny br. PHD pokonało m.in. Dentsu, Horizon i Carat. Obsługujący dotychczas LG Havas Media Group nie brał w nim udziału.
Począwszy od stycznia 2020 roku PHD będzie wspierać globalny rozwój LG poprzez media, strategię, technologię i wiedzę. Zajmie się tym globalny zespół liderów strategii na kluczowych rynkach, a także centralny zespół zarządzający budżetem firmy z globalnego centrum w Seulu.
Przetarg obejmował wszystkie regiony, wśród których są m.in. Australia, Kanada, Niemcy, Indie, Włochy, Meksyk, Rosja, Hiszpania, Wielka Brytania, USA i Wietnam. LG nadal będzie współpracować z koreańską agencją HS Ad przy lokalnych aktywacjach.
W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla LG zajmowała się Arena Media Communications należąca do Havas Media Group.
Dołącz do dyskusji: PHD nową globalną agencją mediową LG