PHD i Omnicom Media Group tworzą dedykowaną jednostkę do obsługi Volkswagena
PHD i Omnicom Media Group utworzyły w swoich strukturach jednostkę Engine, która pracuje dla koncernu motoryzacyjnego Volkswagena. Zajmie się ona analizą marketingu internetowego.
Engine ma rozpocząć działalność w czwartym kwartale br. Zespół jednostki tworzą specjaliści z należących do Omnicomu agencji PHD, Annalect i Adylic.
Będą pracować w oparciu o cztery główne rynki: Londyn, Nowy Jork, Singapur i Miami. Mają wspierać zespoły zakupowe PHD obsługujące Volkswagena lokalnie.
Głównym celem Engine ma być poprawa efektywności dotarcia z przekazem reklamowym do klientów szukających w internecie informacji przed zakupem samochodu.
- Jest to ogromy krok naprzód zarówno dla PHD, jak i Volkswagena. Dzięki stworzeniu tych unikalnych zespołów z wiedzą techniczną, analizą danych i kreatywnością, lokalne oddziały PHD i Volkswagen mogą w pełni wykorzystać programmatyczny krajobraz mediów i technologie w celu poprawy wyników - powiedział Paul Hawkey, globalny lider PHD.
Dołącz do dyskusji: PHD i Omnicom Media Group tworzą dedykowaną jednostkę do obsługi Volkswagena