PHD i MediaCom zajmą się mediową obsługą GlaxoSmithkline Consumer Healthcare
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithkline Consumer Healthcare finalizuje globalny przetarg na obsługę mediową. Najprawdopodobniej wybierze do współpracy domy mediowe PHD (należący do Omnicom Media Group) i MediaCom (wchodzący w skład GroupM).
Wartość globalnego budżetu mediowego GSK szacowana jest na ponad milard dolarów. Rozpoczęty latem br. przetarg związany był z fuzją GSK z firmą farmaceutyczną Novartis, którą ogłoszono w marcu br. Mediową obsługą tej firmy zajmował się dotychczas Starcom MediaVest Group.
Jak podał serwis Campaignlive.co.uk wciąż trwają ostateczne rozmowy na temat współpracy, należy się jednak spodziewać, że MediaCom będzie nadal pracować dla GSK w Europie, a PHD - na rynku amerykańskim. SMG, który pracował dla Novartisu od 2011 roku, wycofał się z przetargu.
GSK ostatnio przeprowadził przegląd obsługi budżetu mediowego dwa lata temu, wybierając do współpracy PHD i MediaCom.
Dołącz do dyskusji: PHD i MediaCom zajmą się mediową obsługą GlaxoSmithkline Consumer Healthcare