SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni

Marka Peroni (Asahi Breweries) w globalnym przetargu na obsługę kreatywną wybrała cztery agencje. Trafiły na shortlistę. 

Na shortliście globalnego przetargu znalazły się: Accenture Song, McCann London i Uncommon Creative Studio, oraz dotychczasowa agencja Trouble Maker.

Od 2020 roku kontem kreatywnym Peroni zarządza Trouble Maker. Agencja stworzyła dla Peroni prace takie jak „Żyj każdą chwilą, przez cały rok” , która była pierwszą globalną zimową kampanią marki od jej premiery.

Przetarg na globalną obsługę kreatywną ruszył w marcu br. W ub. miesiącu prodcucent marki potwierdził, że przetarg jest w toku, i że nie będzie on miał wpływu na żadne istniejące relacje agencyjne na rynkach lokalnych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W Polsce w 2022 roku marka Peroni została klientem agencji Hand Made.

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje na krótkiej liście w przetargu Peroni

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Piłem. Nie wiem jak to nazwać... koncernowe piwo rozcieńczone dodatkowo wodą.
odpowiedź
User
Łysa kupa
mike, nie znasz się. Peroni Nastro Azzurro to bardzo pyszne piwo. We Włoszech często je piłem.
odpowiedź
User
mike
mike, nie znasz się. Peroni Nastro Azzurro to bardzo pyszne piwo. We Włoszech często je piłem.


Niestety Włosi nie znają się na warzeniu piwa.
odpowiedź