Pentor wręczył Lamparty
Lamparty 2006 za najlepiej wykreowaną markę bankową otrzymały ING Bank Śląski i Bank BPH.
22 marca b.r. podczas dorocznej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Nagrody za działania podjęte w 2006 roku otrzymały ING Bank Śląski w kategorii bankowości detalicznej i Bank BPH w kategorii bankowości dla mikroprzesiębiorstw.
ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę i agresywną promocję marki oraz konsekwencję w budowaniu wizerunku marki. Drugie miejsce w kategorii bankowość detaliczna zajął Bank BPH, a trzecie Lukas Bank.
Bank BPH w bankowości dla mikroprzedsiębiorstw w 2006 roku wyróżniał się przede wszystkim dobrą reklamą i agresywną promocją marki oraz bogatą ofertą. Drugie miejsce w tej kategorii zajął ING Bank Śląski, a trzecie - PKO Bank Polski.
- Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki w minionym roku i odniosły sukces. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. W badaniu udział wzięło 55 pracowników departamentów marketingu, komunikacji banków działających w Polsce oraz 200 dyrektorów placówek bankowych - informuje Marlena Huszczak, Dyrektor ds. Rozwoju Pentor Research International.
Dołącz do dyskusji: Pentor wręczył Lamparty