SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako „nie za słodkie, nie za gorzkie” (wideo)

Pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Karmi produkowanego przez Carlsberg Polska. Działania z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonują, że jest to piwo nie tylko dla kobiet.

W reklamach Penelope Cruz i Jan Wieczorkowski przekonują, że Karmi to bezalkoholowe piwo dla każdego, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, tych którzy kochają spokój i tych, którzy lubią mocne wrażenia. Karmi „nie jest takie słodkie, jak myślisz” - mówi w spocie Penelopa Cruz. Potwierdzeniem tego, że jest to piwo również dla „twardych facetów” mają być występujący w reklamie motocykliści.

Nowy spot jest emitowany od 1 czerwca w głównych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja Red8 Advertising, zaś produkcję - Propeller Film. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie działania w mediach społecznościowych oraz wsparcie na poziomie sklepów. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction.

Częścią działań wizerunkowych w ramach odświeżenia wizerunku Karmi są również nowe opakowania wprowadzone na rynek pod koniec maja - grafika etykiet została uproszczona, umieszczono na nich symbol kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu. Nowe etykiety zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Dołącz do dyskusji: Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako „nie za słodkie, nie za gorzkie” (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Reklama pranie mózgu już od rana
Piwo karmi to rakotwórcza czarna breja o smaku krowich placków.
0 0
odpowiedź
User
ojciec
u mnie też laktacje zwiększy?
0 0
odpowiedź
User
A
Jest ok, z gwiazdą i jakims pomysłem, tylko zeby nie atakowali nas tą reklamą dzień i noc do końca wakacji, bo dobre wrażenie zniknie
0 0
odpowiedź