PBC wprowadziło pakiety prasowe do przeglądarki
Polskie Badania Czytelnictwa wprowadziły nową funkcjonalność wprzeglądarce danych, w której dystrybuowane są wyniki badania PBC.Chodzi o możliwość planowania prasy w oparciu o pakiety tytułówjednego lub wielu wydawców.
Pakiety są ofertą reklamową szeregu emisji w różnych tytułachprasowych objętych wspólną ofertą cenową.
Modyfikację przeglądarki przy współpracy PBC przygotowałinstytut Millward Brown SMG/KRC.
Pakiety zostały zamieszczone w oprogramowaniu w odrębnym folderze"Pakiety" i są dostępne zarówno w module mediaplanu jak i wanalizach prasowych.
Do pierwszej dystrybuowanej fali zostało zgłoszonych 40 pakietówprasowych wydawców. Dane dla nich zostały wyliczone dla wszystkichfal badania, co umożliwia już teraz ich planowanie.
Proces zgłaszania nowych pakietów w przyszłości jest otwarty iszczegółowo opisany w zasadach pomiędzy PBC i wydawcami.
Czytelnictwo prasy w Polsce wynosi dziś 92% (wskaźnik CCS,lipiec 2009), a zasięg łączny oferowanych pakietów aż 81%(OTS1+).
Projekt PBC dostarcza szczegółowych danych o czytelnictwie iczytelnikach 190 tytułów prasowych o różnej periodyczności. W tymcelu rocznie przeprowadzanych jest 48 tys. wywiadów.
Dołącz do dyskusji: PBC wprowadziło pakiety prasowe do przeglądarki