„Dziennik Gazeta Prawna” z nowym zastępcą naczelnego. Przechodzi z Interii
Od połowy lipca br. do zespołu redakcyjnego „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL) dołączy Paweł Czuryło. Obejmie stanowisko zastępcy redaktora naczelnego ds. online.
- "Dziennik Gazeta Prawna" od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści biznesowych i prawnych. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w kolejnych etapach budowania silnej pozycji rynkowej serwisów internetowych INFOR-u - mówi Paweł Czuryło.
- Jesteśmy, jeśli chodzi o polską prasę, zdecydowanym liderem w sprzedaży elektronicznych wersji gazety (eDGP). Teraz stawiamy bardzo mocno na subskrypcje cyfrowe oparte na treściach z serwisu gazetaprawna.pl. Intensywnie nad tym pracujemy - mówi Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny „DGP”. - Nośnik właściwie nie ma już znaczenia: liczy się kontent i jego jakość. A tu mamy wiele do zaoferowania. Nasze serwisy internetowe mają wciąż bardzo duży potencjał rozwoju - tym większy, im ściślejsza będzie ich współpraca z zespołem "DGP". Paweł ma kompetencje i doświadczenie w tych dziedzinach, które w tym kontekście są dla nas kluczowe. Znam go od dawna i oceniam bardzo wysoko. Mamy razem wiele ważnych i ciekawych projektów do zrobienia - podkreśla Jedlak.
Paweł Czuryło był ostatnio zastępcą redaktora naczelnego portalu Interia, odpowiedzialnym za rozwój serwisu Biznes Interia, a wcześniej m.in. kierownikiem działu ekonomicznego „Rzeczpospolitej", wiceszefem działu biznes „Gazety Prawnej” i reporterem PAP Biznes odpowiedzialnym za makroekonomię i politykę monetarną.
Na razie Interia nie zdradza, kto zastąpi Czuryłę w jej serwisie ekonomicznym. - Grupa Interia poinformuje o zmianach w serwisie biznesowym na początku lipca - ucina Paweł Baryś, specjalista ds. PR wydawcy.
Do wydającej „Dziennik Gazetę Prawną” firmy Infor należą trzy serwisy internetowe. Według wyników badania Mediapanel w marcu br. portal Dziennik.pl zanotował 4,89 mln użytkowników, 16,31 proc. zasięgu oraz 6 minut i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania, Gazetaprawna.pl - 3,41 mln internautów, 11,39 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 56 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego, a Forsal.pl - 2,47 mln użytkowników, 8,25 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Czytaj też: „Gazeta Polska Codziennie” podwoiła wpływy reklamowe, mocno w górę także „Super Express” i „DGP”
W pierwszym kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne „DGP” wyniosło 33 256 egz. (dane PBC „Audyt ZKDP”).
Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” z nowym zastępcą naczelnego. Przechodzi z Interii