Paulina Matuszkiewicz w Onnetwork
Od września do zespołu zarządzanego przez Adriana Wojtaszka chief sales officer, dołącza Paulina Matuszkiewicz.
Paulina Matuszkiewicz będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z rynkiem reklamowym, przygotowywanie ofert koncepcyjno-strategicznych oraz rozwój nowego biznesu i produktu reklamowego.
Z branżą reklamową związana jest prawie 25 lat. Ostatnio pracowała dla Lifetube, gdzie jako dyrektorka odpowiadała za dział sprzedaży, którego rolą było nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowywanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii.
Wcześniej pracowała także dla Gazeta.pl (Agora), Allegro, Media Impact Polska (obecnie biuro reklamy Ringier Axel Springer) oraz Grupy ITI.
Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kampanii reklamowych. W ostatnim czasie do firmy dołączył Adrian Wojtaszek, przez wiele lat związany z TVP.
Dołącz do dyskusji: Paulina Matuszkiewicz w Onnetwork