SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paulaner reklamowany jako „pszeniczny z natury, warzony w Bawarii” (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa piwa Paulaner (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały firmy 180heartbeats + Jung von Matt, Przeagencja, Macroscope OMD i Koktajl oraz Cream.

Kampania reklamowa piwa Paulaner prezentuje sposób jego warzenia tego piwa i jego bawarskie pochodzenie. Akcja przebiega pod hasłem „Paulaner. Pszeniczny z natury. Warzony w Bawarii”.

Jednocześnie z działaniami reklamowymi Paulaner został wprowadzony do sprzedaży w mniejszej butelce, o pojemności 400 ml. Ponadto zmienione zostały opakowania jego dwóch gatunków: jasnego Hefe-Weissbier oraz ciemnego Hefe-Weissbier Dunkel.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim wszystkie ogólnopolskie i wybrane tematyczne kanały telewizyjne, a ponadto internet i BTL. Spot telewizyjny przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt, za działania w internecine odpowiada Przeagencja, za BTL - agencja Koktajl oraz Cream, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Macroscope OMD.

Dołącz do dyskusji: Paulaner reklamowany jako „pszeniczny z natury, warzony w Bawarii” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Paulaner to pyszne piwo, ale jeżeli wycofają butelkę 500ml a 400ml będzie kosztować tyle co do tej pory 500ml, to niech spadają sobie z tymi zmianami na bawarską olchę.
0 0
odpowiedź
User
żenader
polaczki jak zwykle zostaną wyruchani na 0,1 L, w Niemczech nadal mają 0,5 L.
0 0
odpowiedź
User
tiptop
0.4 L za 3,99 zł takie znalazłem:)
0 0
odpowiedź