SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, najwięcej zyskała 'Gala'

Największą sprzedaż w segmencie people w listopadzie ub. r. miał dwutygodnik "Party. Życie Gwiazd", ale najwięcej zyskał tygodnik "Gala". Z kolei wśród tytułów yellow same spadki, a na czele tradycyjnie znajduje się "Życie na Gorąco".

Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w listopadzie ur. wyniosła 500 581 egz., czyli 17 proc. więcej niż w listopadzie 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w listopadzie ur. wyniosła 397 700 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008 r.).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jako jedyna zanotowała spadek w segmencie i w listopadzie ub.r. sprzedała 164 185 egz., czyli o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Czwarta była "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 114 095 egz. Tytuł ten odnotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż o 41,8 proc.

listopad


2008

2007

ZKDP sprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd 500 581 427 827
Show 397 700 -
Viva 164 185 164 545
Gala* 114 095 80 478

Porównując dane miesiąc do miesiąca, w listopadzie ub.r. w porównaniu do października spadła sprzedaż wszystkich magazynów z zestawienia. Najwięcej straciło "Show". Tytuł ten, który zadebiutował na rynku końcem września ub.r., w listopadzie miał sprzedaż niższą niż w październiku o 20,4 proc.

2008


listopad

październik

ZKDP sprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd 500 581 522 224
Show 397 700 499 400
Viva 164 185 191 207
Gala* 114 095 102 265

Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydaje Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub. r. odnotowały spadek sprzedaży ogółem w porównaniu do listopada 2007 roku.

Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się w ilości wynoszącej 641 993 egz., czyli o 10,8 proc. niższej niż rok wcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał w listopadzie ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 322 500 egz. (spadek o 11,7 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", która znalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 295 182 egz., o 23,7 proc. mniej niż rok wcześniej).

listopad


2008

2007

ZKDP sprzedaż ogółem
Życie na Gorąco 641 993 719 986
Twoje Imperium 322 500 365 281
Rewia 295 182 387 039
Świat & Ludzie 216 853 233 968
Na Żywo 193 776 235 244

Porównując dane z listopada 2008 roku do danych z poprzedniego miesiąca można zauważyć, że spadki sprzedaży zanotowały cztery tytuły z segmentu yellow, a zyskało jedynie "Na Żywo".

2008


listopad

październik

ZKDP sprzedaż ogółem
Życie na Gorąco 641 993 659 684
Twoje Imperium 322 500 325 038
Rewia 295 182 297 865
Świat & Ludzie 216 853 220 549
Na Żywo 193 776 192 317

Dołącz do dyskusji: 'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, najwięcej zyskała 'Gala'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl