'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, najwięcej zyskała 'Gala'
Największą sprzedaż w segmencie people w listopadzie ub. r. miał dwutygodnik "Party. Życie Gwiazd", ale najwięcej zyskał tygodnik "Gala". Z kolei wśród tytułów yellow same spadki, a na czele tradycyjnie znajduje się "Życie na Gorąco".
Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w listopadzie ur. wyniosła 500 581 egz., czyli 17 proc. więcej niż w listopadzie 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w listopadzie ur. wyniosła 397 700 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008 r.).
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jako jedyna zanotowała spadek w segmencie i w listopadzie ub.r. sprzedała 164 185 egz., czyli o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej.
Czwarta była "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 114 095 egz. Tytuł ten odnotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż o 41,8 proc.
listopad |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Party Życie Gwiazd | 500 581 | 427 827 |
Show | 397 700 | - |
Viva | 164 185 | 164 545 |
Gala* | 114 095 | 80 478 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca, w listopadzie ub.r. w porównaniu do października spadła sprzedaż wszystkich magazynów z zestawienia. Najwięcej straciło "Show". Tytuł ten, który zadebiutował na rynku końcem września ub.r., w listopadzie miał sprzedaż niższą niż w październiku o 20,4 proc.
2008 |
||
|
listopad |
październik |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Party Życie Gwiazd | 500 581 | 522 224 |
Show | 397 700 | 499 400 |
Viva | 164 185 | 191 207 |
Gala* | 114 095 | 102 265 |
Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydaje Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub. r. odnotowały spadek sprzedaży ogółem w porównaniu do listopada 2007 roku.
Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się w ilości wynoszącej 641 993 egz., czyli o 10,8 proc. niższej niż rok wcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał w listopadzie ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 322 500 egz. (spadek o 11,7 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", która znalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 295 182 egz., o 23,7 proc. mniej niż rok wcześniej).
listopad |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 641 993 | 719 986 |
Twoje Imperium | 322 500 | 365 281 |
Rewia | 295 182 | 387 039 |
Świat & Ludzie | 216 853 | 233 968 |
Na Żywo | 193 776 | 235 244 |
Porównując dane z listopada 2008 roku do danych z poprzedniego miesiąca można zauważyć, że spadki sprzedaży zanotowały cztery tytuły z segmentu yellow, a zyskało jedynie "Na Żywo".
2008 |
||
|
listopad |
październik |
ZKDP | sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 641 993 | 659 684 |
Twoje Imperium | 322 500 | 325 038 |
Rewia | 295 182 | 297 865 |
Świat & Ludzie | 216 853 | 220 549 |
Na Żywo | 193 776 | 192 317 |
Dołącz do dyskusji: 'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, najwięcej zyskała 'Gala'