Paralotna odpowiada za kampanię Kia Rio
Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię telewizyjną samochodu Kia Rio (Kia Motors Polska), która ruszyła 24 marca.
Kampania ma charakter wizerunkowy. Ma podkreślać, że koreańskie auto nie ustępuje samochodom niemieckim, japońskim czy włoskim. Celem jest także wzrost świadomości marki Kia. Działania adresowane są jest do mężczyzn i kobiet powyżej 25. roku życia, o dochodach powyżej przeciętnej, mieszkańców średnich i większych miast. 30-sekundowe spoty będą emitowane do końca kwietnia w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4, TVP 3, Discovery Channel, Animal Planet, Canal+, TVN Turbo i kanałach sprzedawanych przez At Media.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Agencja stworzyła także reklamę prasową.
Wszyscy autoryzowani dealerzy Kia Motors Polska mają do dyspozycji gotowy wzór reklamy, który wykorzystywać mają w kampaniach prowadzonych w prasie regionalnej.
Kampania pojawi się także w internecie.
Dołącz do dyskusji: Paralotna odpowiada za kampanię Kia Rio