Paralotna dla Nikona w wielkim formacie
Rozpoczeła się kampania outdoorowa lustrzanki cyfrowej i modelu D50, do której kreację przygotowała agencja reklamowa Paralotna.
Kampania eksponowana na wielkich formatach - siatki i vinyle - ma na celu wsparcie trwającej obecnie kampanii prasowej, a także przypomnienie potencjalnym konsumentom lustrzanek cyfrowych Nikona, że do sprzedaży został wprowadzony nowy model lustrzanki cyfrowej, D50.
Kreacje Paralotnej można oglądać m.in. na ścianie bocznej Domów Towarowych Centrum w Warszawie, na Rynku w Gdańsku i w Krakowie, a także Łodzi i w Rzeszowie.
Klient: Nikon
Przedstawiciel Klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff.
Agencja: Paralotna
Przedstwiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.
Dyr. kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Paweł Lis
Copywriter: Mariusz Bagan.
Dom mediowy: Mastermind Group
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Nikona w wielkim formacie