SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Papuga promuje szampon Timotei dla dzieci

Unilever wprowadza na rynki wybranych krajów europejskich markę Timotei Kids. Skierowany do dzieci szampon reklamuje papuga wymyślona przez polską agencję reklamową Kid&Young.

Unilever wprowadza Timotei Kids do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Grecji i Rosji w dwóch wersjach zapachowych: arbuzowej i truskawkowej. Znakiem graficznym marki skierowanej do dzieci jest papuga, z którą mogą one poznawać świat, odpowiadając na pytania znajdujące się na etykiecie.

papuga

Koncept produktu oraz kreację opakowań i key visuala przygotowała w wyniku wygranego przetargu polska agencja reklamowa Kid&Young. - Mamy nadzieję, że dzięki naszej pracy dla wielu małych konsumentów w Europie kąpiel i mycie głowy będą świetną zabawą - uzasadnia wizerunek marki Kamil Głaz, dyrektor kreatywny firmy.

Dołącz do dyskusji: Papuga promuje szampon Timotei dla dzieci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gil
a dlaczego papu ble
e
0 0
odpowiedź