„Pani Domu” liderem, „Naj” w dół o 33 proc.
W I kwartale 2010 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Pani Domu”, która jednocześnie zanotowała największy wzrost. Najbardziej w dół poszybowała sprzedaż „Naj”.
Sprzedaż ogółem Pani Domu" (Edipresse Polska) w pierwszych trzech miesiącach br. wyniosła 344 920 egz. i była o 27,1 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż wzrosła o 3,6 proc. do 310 687 egz.
Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który miał w I kw. br. sprzedaż ogółem na poziomie 140 057 egz., co oznacza spadek aż o 33 proc. Od czerwca br. pismo ma zostać przekształcone w miesięcznik.
I kwartał | ||
ZKDP | 2009 | 2010 |
Sprzedaż ogółem | ||
Pani Domu | 271 462 | 344 920 |
Chwila dla Ciebie | 299 748 | 310 687 |
Naj | 209 055 | 140 057 |
W samym marcu br. kolejność tytułów była taka sama. Liderem była „Pani Domu” ze sprzedażą ogółem na poziomie 328 375 egz. (wzrost o 34,4 proc.), na drugim miejscu znalazła się „Chwila dla Ciebie” (297 173 egz., wzrost o 3,1 proc.), a na trzecim - „Naj” (136 966 egz., spadek o 32,2 proc.).
marzec | ||
ZKDP | 2009 | 2010 |
Sprzedaż ogółem | ||
Pani Domu | 244 363 | 328 375 |
Chwila dla Ciebie | 288 195 | 297 173 |
Naj | 202 035 | 136 966 |
Dołącz do dyskusji: „Pani Domu” liderem, „Naj” w dół o 33 proc.
http://chomikuj.pl/?page=221848