Palmolive: czas na weekend piękna
Pod hasłem "Weekend piękna z Palmolive" realizowana jestogólnopolska loteria promocyjna produktów marki Palmolive. Zaopracowanie koncepcji, kreację i realizację projektu odpowiedzialnajest agencja SF1.
Nagrodą główną w loterii jest sześć dwuosobowych weekendówwhotelu Jabłoń. Uczestnicy loterii dodatkowo mogą wygrać 1000zestawów kosmetyków Palmolive.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić dowolny żel podprysznic lub mydło w płynie Palmolive i wysłać sms o treściPALMOLIVE pod wskazany numer. Losowanie nagród odbywa się raz wtygodniu.
W ramach komunikacji promocji agencja SF1 opracowała narzędziakomunikacji w punktach sprzedaży, ogłoszenia w prasie handlowej,stronę promocji.
Loteria trwa do 1 czerwca 2009.
Dołącz do dyskusji: Palmolive: czas na weekend piękna