Orange rozpoczął pilotaż wirtualnej recepcji
Lekarze prowadzący indywidualne praktyki zostali zaproszeni dotestu wirtualnej recepcji, która jeszcze w 2008 roku znajdzie się wofercie Orange. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonukomórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierającdogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojegokalendarza.
Orange wprowadza na rynek serwis internetowy zawierającyaplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów.Wirtualna recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentomsms'ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku.Sms'y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzeniaterminu wizyty. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępnianiainformacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.
W ramach usługi lekarz otrzymuje dodatkowo szablon, który wprosty sposób (wpisując odpowiednie informacje, dodając zdjęcia ipliki graficzne) może zamienić w stronę internetową swojejpraktyki. Pozwala to wykorzystać własną lub otrzymaną od Orangedomenę internetową (www.nazwafirmy.orangemail.pl).Dzięki temu, z tej usługi mogą skorzystać lekarze, którzy mają jużstrony internetowe, jak i Ci dla których będzie to nowość.
W ramach pilotażu, z wirtualnej recepcji można korzystać poprzezusługi e-mail Box lub e-mail Box Pakiet. Użytkownik otrzymaskrzynkę o pojemności 1 GB wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007oraz dostęp do wirtualnej recepcji. Aplikację obsługują też wybranetelefony komórkowe wyposażone w system Windows Mobile. Powprowadzeniu komercyjnej usługi, abonament za korzystanie zwirtualnej recepcji wynosić będzie 50 zł netto, czyli 61 zł zVAT.
Wirtualna recepcja przeznaczona jest dla indywidualnych praktyklekarskich.
Dołącz do dyskusji: Orange rozpoczął pilotaż wirtualnej recepcji