Open Finance: nie oglądaj reklam banków (wideo)
Pod hasłem "Nie oglądaj reklam banków" prowadzona jesttelewizyjno-internetowa kampania reklamowa Open Finance. Firmapodkreśla, że świadczone przez nią usługi doradcze pomagają wsytuacji zmieniających się ofert banków.
Kampania reklamowa firmy doradztwa finansowego Open Finance wsugestywny sposób pokazuje, że na reklamy lokat bankowych można siędzisiaj natknąć wszędzie: na ulicy, w metrze i w internecie. - Wakcji zdecydowaliśmy się podkreślić nasz udział przy wyborze ofertydepozytowej, który w sytuacji, gdy oferty banków zmieniają sięniemal codziennie, jest szczególny - uzasadnia Dariusz Makoszpracownik firmy, który występuje w tej roli pod koniec spotu.
Akcja pod hasłem "Nie oglądaj reklam banków" prowadzona jest wtelewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat 2, TVN, TV4, TVN7, PolsatSport/Extra, TVN24, TVN CNBC, stacje At Media) i internecie(serwisy ogólnopolskie i tematyce finansowej).
Kreację kampanii zaplanowanej do końca marca przygotowałdepartament marketingu Open Finance, a zakupem mediów zajął się dommediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Open Finance: nie oglądaj reklam banków (wideo)