SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opel Insignia: Odkryj wizję przyszłości (wideo)

Wystartowała główna część kampanii reklamowej wprowadzającej napolski rynek samochód Opel Insignia. Akcja pod hasłem "Odkryj wizjeprzyszłości" obejmuje telewizję, internet, prasę, radio, kina ioutdoor.

Rozpoczęty właśnie zasadniczy etap kampanii reklamowejwprowadzającej na polski rynek samochód Opel Insignia wykorzystujeniestandardowe formy promocji. Spot telewizyjny jest stylizowany nazwiastun filmu sensacyjnego, w serwisie internetowym Bankier.pluruchomiono specjalną sekcję poświęconą temu modelowi, a naoutdoorze reklamuje go największej powierzchnia reklamowa out ofhome w Polsce - ściana budynku Universal w Warszawie.




Akcja pod hasłem "Odkryj wizję przyszłości" obejmuje telewizję (:TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, Polsat Sport, Discovery, TVN24, AleKino, Canal+ Sport, Comedy Central, Hallmark, Kino Polska, NationalGeographic, Travel Channel, Zone Europa), internet (Onet, WP,Gazeta, Money, Bankier, strony z sieci BizOn, witryny flotowe iskierowane do wybranych grup zawodowych, działania SEM w Google),prasę (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Parkiet, Wprost, Polityka,Newsweek, Forum, Playboy, tytuły branżowe), radio (RMF FM, RadioZet, PR3), kina (NAM, Multikino) oraz outdoor.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja McCann Ericsson, awszystkimi działaniami mediowymi zajmuje się dom mediowy ACTEurope.

Dołącz do dyskusji: Opel Insignia: Odkryj wizję przyszłości (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl