OLX Praca oddaje głos pokoleniu Z
OLX Praca w swojej najnowszej kampanii obala stereotypy o pokoleniu Z, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu "Praca z korzyścią dla wszystkich". Kampania została zrealizowana we współpracy z Warsaw Production i agencją kreatywną VML.
W kolejnej odsłonie kampanii "Praca z korzyścią dla wszystkich", marka przełamuje stereotypy dotyczące Zetek i pokazuje, że to one są motorem pozytywnych zmian na rynku pracy.
Zobacz: "Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii
Równocześnie OLX podkreśla, że warunkiem wykorzystania potencjału najmłodszych pracowników jest zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. To kolejny, po kampaniach poświęconych Silversom i rodzicom, etap budowania przez OLX platformy porozumienia i wymiany doświadczeń na rynku pracy. Tym samym OLX tworzy przestrzeń, w której swobodnie mogą wypowiadać się przedstawiciele pokolenia Zet, pracodawcy oraz liderzy opinii.
Współtwórcami kampanii byli przedstawiciele Generacji Zet, którzy odegrali kluczowe role w jej realizacji. Aktorzy, reżyser, stylistki, scenograf, fotograf oraz operator – wszyscy oni są reprezentantami Generacji Z.
Kampania będzie emitowana w telewizji i mediach społecznościowych, towarzyszyć jej też będą działania z zakresu public relations. W ramach kampanii przewidziano również szereg działań promocyjnych, w tym warsztaty i webinary, które mają na celu wsparcie młodych ludzi w ich drodze zawodowej, a także działania w OOH i na Spotify.
Dołącz do dyskusji: OLX Praca oddaje głos pokoleniu Z