Oldskulowa promocja adidasa
Za-uważaj koniczynę! - oldskulowa promocja adidasa
Na przełomie kwietnia i maja na terenie wybranych kampusów akademickich w czterech największych aglomeracjach odbyły się short-eventy organizowane przez BTL Point Group dla marki adidas.
Były one częścią akcji Za-uważaj koniczynę!, której celem było bezpośrednie dotarcie do studentów z informacją na temat kolekcji adidas Heritage z charakterystyczną koniczyną. Kolekcja adidas Heritage doskonale wpasowuje się w wielki boom na oldskulowe ubrania. Produkty z tej kategorii to klasyczne modele adidas z lat 70. i 80. w nowej wersji.
Mechanizm działań eventowych był prosty: w specjalnie zaaranżowanych miejscach pod uczelniami organizowane były pokazy break dance wykonywane przez tancerzy ubranych w kolekcję Heritage. Podczas pokazów studentom były udostępniane katalogi adidas Heritage. Można było przejrzeć katalog, zapoznać się z kolekcją i upatrzyć sobie coś wyjątkowego. Następnie wystarczyło wysłać SMS z katalogowym kodem i… wygrać wybrany strój.
Dodatkowym wsparciem akcji była dystrybucja plakatów, ulotek oraz wlepek na terenie ośrodków akademickich. Informacja o działaniach pojawiła się również w magazynie dla studentów "Dlaczego", oraz w Internecie (www.korba.pl, SSI Navigator).
Dzięki zastosowaniu ciekawej formy komunikacji ze studentami odnotowano bardzo duże zainteresowanie akcją oraz konkursem, w którym poprzez SMS udział wzięło ponad 3000 młodych ludzi.
Za opracowanie koncepcji działania oraz realizację akcji odpowiedzialna była agencja BTL Point Group, platformę SMS udostępniła agencja marketingu mobilnego Telecom Media, a przygotowanie kreacji oraz kontakt z mediami był po stronie Hardwork Communications.
Dołącz do dyskusji: Oldskulowa promocja adidasa