SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,85 mln widzów, o 1,18 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” w wiosennej ramówce emitowane były w TVP1 w piątki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z czwartkowych wieczorów). W okresie od 12 marca do 4 czerwca br. premierowe odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 1,85 mln widzów. Przełożyło się to na 13,82 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 21 maja. Zgromadził przed telewizorami 2,12 mln oglądających.

„Ojciec Mateusz” w porównaniu do nadawanej rok temu w czwartki o 20.35 dwudziestej trzeciej serii stracił 1,18 mln widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,03 mln widzów. Przełożyło się to na 20 proc. udziału w 4+, 13,31 proc. w 16-49 oraz 15,44 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal był liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas gł. show „Twoja twarz brzmi znajomo” i filmy fabularne, co przełożyło się na 10,45 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy w ramach cyklu „Superkino”; 6,92 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Voice Kids” i „Dance Dance Dance”; 6,46 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka była trzecia, a w 16-59 - druga.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków wiosennego sezonu „Ojca Mateusza” wyniosły 9,51 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaaa
Jakby został czwartek 20.35 to by nie było takich strat.
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Za taki ruch, gdzie serial traci ponad 1/3 oglądających, a więc przychodów z reklam, dyrektor anteny powinien beknąć. Przecież ten serial miał stabilną wielomilionowa widownię i kontynuował czwartkową tradycje Kobry. Wszystko się zgadzało.
0 0
odpowiedź
User
Iryk
To już jest nudne ile można oglądać a gdzie większa oglądalność TVP jak wytłumaczyć
0 0
odpowiedź